Gmzesvr umarım, gecer ama İlk 1 haftayı atlatmışsınız ilk 1 hafta 10 gun cok onenlıymış 21i gecerse beyin kalıcı hasae veriyormuş uzamiş sarılık oluyor sızınkı umarım tez zamanda gecer biz sürekli hep kan falan vermiştik idrarda ki enfeksiyon gıdınce duzelmişti