Gmzesvr merhabalar benim de oğlum sarılık oldu anne sütü sarılığı uzamış sarılık. Değeri çok yüksek değildi maksimum 11 çıkmıştı doktorlar önemsemedi 90 gün içinde geçer dediler bol bol emzir dediler ben de emzirdim, değer 8 iken bile bebeğim sapsarıydı. Çok canımız sıkılmıştı o dönem ama dedikleri gibi 70-80 gün içinde tamamen geçti. Siz yine emzirmeye özen gösterin, doktor 10 günden sonra varolan sarılık artık beyin dokularına zarar veremez demişti. Yine de tedbirli olmak lazım geçmiş olsun