Rumuz_13 dün ishali durmuştu biraz 2kere bez degistim bu sabah gene ishali başa döndü çok şükür ateşli geçirmiyoruz şuanda hafif atlatıyoruz ilk güne göre hastalığa en az 1kere bebekler yakalanıyor çözümü yok malesef çok dikkat etmeme rağmen yakalandık 😔