Benimde Korktuğum başıma geldi malesef 😔2gun önce kusma ve ishalle başladı diştendir sandım ama değilmiş acile götürdüm direk hiçbir test yapmadan serum taktılar gonderdiler ertesi gün daha kötü oldu başka çocuk acile götürdüm gerekli testler yapıldı kanda az oranda enfeksiyon çıktı ve malesefki rotaviruse bizde yakalanmışiz.1haftaya geçer dedi doktor ama bilemiyorum.birsuru kötü yorumlar gördüm kendimi çok kötü hissediyorum.yemek istemiyor sürekli ishal ve kusma yaşıyor. Siz rotavirus geçiren aileler bu süreç nasıl başladı nasıl bitti neler yaptıniz bu süreçte biraz bana moral verin nolur 😔