Mervemrahtaha 6 aylık hamileydim bir akşam üzeri midemden sırtıma doğru feci bir ağrı saplandı ama yok böyle bir ağrı sanki midemi deliyorlar midem ve yan boşluğum sırtıma doğru. Mide kanaması geçiriyorum sandım acile gidicektik ama hamileyim müdahale edemezler diye sabaha kadar oturup ağladım eşimde benimle birlikte. Bu böyle bir kaç kez tekrarladı kadın doğum doktoruma danıştım ve ultrasonla baktı mideme doğru midende birşey yok dedi safraya bakim bi dedi bi baktık küçük bir taş. Bu yüzden erken doğum yaptım. Bebeğim 2 aylıktı ameliyat oldum. Kolay bir ameliyat bunun için genel cerraha gidiyorsun canım inş safra kesesi değildir yoksa ameliyat olmadan geçmiyo 😞