Mervemrahtaha aynı sekilde son ayımda bende de tespit edildi stent takıldı. Doğum sonrasında 6 ayrı doktora gittim ve benimkisi gebelikfen değil doğuştan olduğu tetkijler sonucu anlaşıldı. Böbrek cıkısında upj denen kısımda darlık var bende, falat daha sonradanda taş sıkışmasıyla vs olabiliyormuş tam net anlamak icin mr cekilmelisiniz. Cünkü benimkisine baya geç kalınmış şuan acıbadem hastanesinde cok iyi bir dr gidiyorum ama sanırım alınacak böbrek. Siz de bir mr cektirin ne var ne yok görün, benim gibi tomografi, sintigrafi mr derken hırpalanmayın direk sonuc alırsınız umarım böyle bir şey cıkmaz sizinki de.. çok geçmiş olsun.