Deletedmom110 ya dört aylığa girdiğinden beri tanıyamıyordum bebeğimi o kadar huy değiştirdiki uyku düzeni felan hep alt üst oldu gündüzleri hep inliyordu en belirici özelliği el sürekli ağızda yüzünü burnunu kaşıyodu salya hiç hiç durmuyordu bi kaç gündür daha da huysuzlaştı ailecek grip olduk ondan heralde dedim o gün sabahı bi baktı ki babası iki tane birden ele değiyor baya baya minnoş dişler🥰😬