Tazeanne94 bence ne dilediğine dikkat et öyle bi acı ki feleğin şaşıyor. Bende 2 aydan sonra ucu bıraktırdım hala acıyınca takarım,bebek kendi kendine alışıyor sen ara ara uçsuz verebilirsin alışsın diye bi anda olmuyor. Göğüs yaraları bin beter oluyo gümüş kapak işe yaradı bende,inşallah başarırsın