Tazeanne94 gorsel eklemeyi beceremedim, google a emzirme destek sistemi yazin cikar. Hastanede hemsireden isterseniz verir bence, sonda mi ne oyle bir boru ve siringa yeterli, eczanede de vardir. Borunun ucuyla mememizin ucunu birlestirin, bebek ikisini de emmeye basliyor, siringadan da yavas yavas boruya sut veriyorsunuz. Bebek memeden geldigini sanip daha cabuk alisabilir memeye diye dusunuyorum. Bunun olumsuz yani, bebek akis hizli fazla olan siringaya alisabilir, ama denemeye deger. Biz kasik biberon, bu soyledigim sistem hepsini denedik, memeyle ilgili sikinti yasamadik. Bebekler cok cabuk alisiyor her seye. Cok da kafaniza takmayin bence, doymasa anlarsiniz. Guzel haberlerinizi bekliyoruz