mysaa1 alparslanyy sanmam ya aynen badi gibi sabah kalkınca bi yelek giydiriyorum bazen genel de giydirmiyorum da zaten sıkıya gelmiyor bizimki 😊
Linacahayat alparslanyy ben kisa kollu zıbın Külot çorabını cekip uzerine uzun kollu zıbın nasılsını çıtçıtlıyorum sonrasinda giydirecek olani giydiriyorum
Poyrazin_annesii Uzun kollu zıbın Üzerıne kazak Hava soguksa bıde yelek takıyrm. 2 tane cıtcıtlı zıbın rahatsz edebılır bebegı
Bebegimm1 alparslanyy eviniz soğuk değilse uzun kol zıbın üstüne ince yelek de olabilir benmde var ama kullanmıyorm çok gerekli değilmiş dedm
sahramom Bende atlet niyetine kullanıyorum dışarı çıkacağımız zaman genelde uzun kollu zıbın üstüne kazak evdeyken de kısa kollu zıbın swet felan giydiriyorum
EndlessLove_ alparslanyy içine askılı zıbın üzerine uzun kollu zıbın giydiriyorum üzerine de ince uzun kollu kıyafet giydiriyorum bende
Kaktusseven alparslanyy hahha 22-23 arası değişiyor ama parkeler soğuk alt kat yakmıyo hep yerde napiyim 😂
tazebiirannee alparslanyy ben e bebekten beyaz uzun kol çıtçıtlı alıp atlet olarak giydiriyorum üstüne de normal kazağını ☺️
kahvekokusuu alparslanyy ben onu sadece havalarin çok soğuk olduğu zamanlar geçe uyurken zıbın tek sıcak tutmaz diye altına giydiriyorum