Kizlar bu uzun kollu zibinlari ne olarak giydiriyorsunuz? Atlet olarak giydirsem uzerine bi uzun kol body giydirince bana cok sacma geliyor. altina atlet gidirip onu uzerine giydirsem 2 circirli oluyo . tek basina giydirsem asla icim rahat etmiyo. bi tuhaf iş. sizler kullaniyor musunuz nasil giydiryyorsunuz?