Semrakrbck evet benim başıma geldi. Bir hafta kaldık hastanede. Ama bende onunla beraber yoğun bakımda kalmistim sürekli emzirmem icin. Aslında sizi de alabilirlerdi çünkü sadece serum veriliyor bebege bir de her akşam kilo ölçümü yapılmıştı ve iki üç kere kan alınıp değerlerine bakilmisti o kadar.