Semrakrbck Doğum yaptım normal doğum bebeğimle temas edemeden alıp götürdüler çocuk doktoru bakcak diye 1 gün yoğun bakım servisinde küvezde kaldı 2. Günü akşama doğru beni çağırdılar yanina yoğunbakım servisinde 1 hafta kaldım bebeğimle hiç eve gitmeden 1 hafta boyunca ordaydım yanına kimse gelemiyor sadece bebeğinle sen oluyorsun yakının gelirse bişey getirdiyse onu alıp içeri giriyorsun herneyse benim idrar yollarında ve kanımda enfeksiyon vardı bebeğimin de kanında enfeksiyon çıktı 1 hafta damardan antibiyotik tedavisi uyguladılar sonra iyiydi bebeğim şuan 4 aylık