Goktug80 oda sıcaklığı 21 23 se gerek yok bence iki kat giydirmeye çöl ince olmayan bir alt ve üzerine uzun kollu zibinla birlikte kazak yeterli olur uykudan yeni kalkınca bir yelek giyebilir. Ayağında corap olsun tabi ama iki kat sicaklayabilir. Bebeklerin elleri ayakları soğuk olabiliyor. Usuyor demek degildir merak etmeyin. Üşüyüp üşümediğini oradan anlayamazsınız ense ve göğsüne bakın emin olamazsanız ateşini olcun ona göre giydirin. Ateşli bebeklerinbile elleri ayakları soğuk olur