Goktug80 Bebeklerinizi evde nasıl giydiriyorsunuz Patikli alt giydiriyor musunuz esofmaninin altına? Ben üste uzun kol zıbın ve tişört ,alta ayaklı zıbın ve eşofman giydiriyorum
oglumubeklerken Goktug80 benim oğlum 14 aylık evimiz sıcak ben tek alt ust pijama giydiriyorum altına da bir zibin doğduğundan beri bu şekilde
Minnacksevdack Goktug80 evin derecesine göre değişir. Ama ayaklarını sıcak tut en önemlisi. Bayadır iki çift çorap giydiriyorum. 🌸 patikliyse tek kat
nazliicank Goktug80 bebegım 6 aylık. Uzun kollu zıbın ustune, normal alt üst takım giydiriyorum tek kat. Ayagına da normal incelikte corap. Evimiz 23-24 derece
Ali_asaf_10 Goktug80 oda sıcaklığı 21 23 se gerek yok bence iki kat giydirmeye çöl ince olmayan bir alt ve üzerine uzun kollu zibinla birlikte kazak yeterli olur uykudan yeni kalkınca bir yelek giyebilir. Ayağında corap olsun tabi ama iki kat sicaklayabilir. Bebeklerin elleri ayakları soğuk olabiliyor. Usuyor demek degildir merak etmeyin. Üşüyüp üşümediğini oradan anlayamazsınız ense ve göğsüne bakın emin olamazsanız ateşini olcun ona göre giydirin. Ateşli bebeklerinbile elleri ayakları soğuk olur
nazliicank Goktug80 benim bebeğimde de oluyor normal aslında kan akışı tam yetemiyor. Oyle oldugunda havlu corap gıydırıyorum ben
Minnacksevdack Goktug80 bizimde öyle. Terliyor aslında ama buz gibi. Havlu çorap patik öyle devam ediyoruz
Goktug80 nazliicank kalın eşofman olursa içi pamuklu tek giydiriyorum ama ince penyeyse iki kat giydiriyorum bende biri ayaklı biri ayaksız üstüne çorap giydiriyorum
nazliicank Goktug80 terlemıyor mu oyle ya? Ben dısarı cıkarken bazen külotlu corap gıydırıyorum ona bile sinir oluyor hemen
16122022 Goktug80 benim ikizlerim 2 aylıklar evin derecesi 23-24 o yüzden uzun zıbın bir patikli takım ama bazen de özellikle gece kaloriferler kapanıyor diye eşofman altı bir de çorap giydirip yatıriyorum
menek16 Goktug80 yok hayır genel de sıcak bazen soguk oluyor yine çorap giymeyi reddediyor giydirsem de çıkarıyor saniyeler içinde bende ellerimle oyun oynayarak hoh yapıp tutuyorum bi süre ana yüreği :)
Demeteymenim Goktug80 evimiz 22-23 derece arasi uzun kol zıbın ince sweet ve 2 alt giydiriyorum. Tek çorap ve pandufu oluyor eğer ki soğuksa veya yeni duş aldiysa + yelek 🤗
yasminmomy Goktug80 2 ay 19 günlük bebeğim doğduğundan beri zıbın uzun kol veya kısa kol farketmiyor ayağına bi çorap alt üst takım ve bi patik gündüz uyuduğu zaman nohut önce bataniye örtüyorum gecede bi ince bataniye ve kalın bataniye örtüyorum şükür iyi gidiyoruz ne çok sıcağa alışsın nede soğuğa orta derece olsun istiyorum 🤭