nazliicank Nurumiko formül mama yerine kaşık mama demesi çok düşündürücü gercekten. Eğer kaşık mama verecekseniz de hipp in 5 tahıllı ve pirinçli olanı daha uygun olabilir içine meyve sebze püresi karıstırabılırsınız hipp bi tık daha iyi içerikli