Selam kızlar.Kızım 33 haftalık doğdu. şuan 5 aylık düzeltilmiş 3 buçuk aylık. bu zaman kadar anne sütü ile besledim ve kilo alımı iyiydi. Ancak doktor son kontrolde kilo alımının yavaşladığını ve bu nedenle ek gıdaya erken geçeceğimizi söyledi. Yoğurt ve meyve suyu, kaşık mama önerdi. kaşık mama vermek istemiyorum katkılı diye. alternatif ne verebilirim. kilo alımının durmasından korkuyorum.