Nurellaa_ ipekk05 merhaba birkaç ay önce doktora gitmiştim bunun için 6 aya kadar geçer geçmez ise o zaman yeniden gel demişti ve geçti . Fakat bileğim de nokta gibi deri altında bir şey çıktı alakası var mı bilmiyorum
Nazugrak Nurellaa_ benim bacaklarda var sürekli boşa düşüyor sallamaya bile ağrım oluyordugecen gün uyudum uyandım gücüm yoktu bebeği alıyım eşime dedim sen al aglamasin
NEG Nurellaa_ hamilelikte eger ki ödem olduysa karpal tünel sendromu yaşıyor olabilirsiniz ben yasadım elim kolum çok agrır hissizlik olurdu. Parmagım tutmazdı. Birgün bebeğimi düşürüyordum az kaldın zamanla geçti bol su ve hareket yaptım.
NEG Nazugrak internette karpal tünel sendromu yazın onun hareketleri var iyi geliyor masaj ve hareket. Allah yardımcınız olsun çok zorr.