Bu durum benim de başıma geldi doğumdan sonra bileğim de bir ağrı ve eklem yerımde şişme meydana geldi ortopediye gittim bileğimden röntgen çektiler ve orda ödem tespit etti zorlama kaynaklı diye buz tutmamı söyledi ve bir krem verdi bir de baş parmak sabitlemek için bir bandaj var ondan aldırdı . Ama bence bunların hepsı boş bebeğim büyüdükçe kendılıgınden gectı . Emzirmek için bile alamıyordum acıdan ama şuan yok geçecegını düşünmezdim 😅 ve dedıgı şeyleri yapamadım sadece bandajı biraz kullandım