Farahzeynep Seval34 benim kızım da sessiz bir bebekti, gören maşallah diyordu ama 5. Ay itibari ile bir sinirlenmeler, elindekini sıkılınca atmalar, elindeki alınca sinirlenip ağlamalar 😂
Evseldoku Benim oğlumda 3 aya kadar öyleydi. Ağlamasını bile bilmiyordu gülüyorduk. Şimdi ağlayarak istediğini yaptıracağını öğrendi ve tam bir canavar
AryamH Seval34 masallah diyelim benim bebegim aglamayi bilmez resmen 😊Acıkınca bile aglamiyor üzülüyorum agla annem iste diyorum 😊Kuzum oyle uslu ki ne gaz sancisi ne ateslenme hic bisey yasamadik rabbim kimseyede yasatmasin hepsi saglikli olsunlar🙏🏻 Sadece yaramaziz artik yerinde durmaz cekmece dolap karistirir 😂8 aylik
Babe Arven10 2 gundur babasinin kucagindayken bana gelmiyor sipa.Sözde seni sallamiyorum diyor yarin aç birakayim da görsün😂😂