Seval34 Benim oğluşumda cok sessizdi bebekken. Aglıyorsa illa bi sebebi vardır karnını doyurunca ya da altını degiştirince susar. Sanal bebek gibiydi☺️ Simdi 10 aylık. Simdi de sürekli cıglık atıyor ama öyle egleniyor kendi kendine oynuyor arada gelip beni ısırıp tekrar gidiyor☺️ yani sizinki de büyüyünce kendi kendine oyunlar oynucak muhtemelen.