Yldzelz merhaba , şırnak’tan Antalya’ya geldik. Merkez de görev yaptı eşim ve lojman da kaldık. ( Yeni lojman ) çok güzel ortamım vardı. Hala özlüyorum. Sağlık konusunda berbat , sosyallik için imkan yok. A101, bim, şok gezip durursunuz 😅 çevre illere gidip gezebilirsiniz , biz o şekilde çok gezdik. Ağrı da arkadaşım var mesela lanet ediyor 🤣