Derinsu34 Yldzelz Bursa’dayız bu sene inşallah bir aksilik olmaz ise tercih yapacağız. Kızım 19 aylık oldu. Daha rahat ederiz gittiğimizde 😊😅
tazeanneeeee Fatmannny bizde eş yardımı bir çocuk terör tazminatıyla 22700 alıyor eşim direkt net maaşı 19 bin civarı geri kalan terör tazminatı
Fatmannny tazeanneeeee yalnız baya iyiymiş 16. Dönem bizde belki bu yaz gelir diyoruz gelirse Van Şırnak Diyarbakır Mardin düşünüyoruz ama depremden dolayı Diyarbakır yazmicaz galiba
Dolores Yldzelz gayet sosyal. Aradığınız her şeyi bulursunuz. Güzel ve büyük bir şehir. Şehir içi trafik sorunu var sadece.
bebiskoooo hemsireanne112 bende erzurumdayum görevde neresindesiniz siz polis eşiyim bende memurum son senemiz bakalım
Derinsu34 Yldzelz evet değişiyor. En çok Şırnak Hakkari diye biliyoruz. Bakalım hayırlısı ile gitmeyi düşünüyoruz. Eşimin arkadaşları gidip geldi aşırı memnun kalmışlar. Tek sıkıntısı büyük şehirlere göre çok fazla aktivite yapılmıyor 😊
tazeanneeeee Fatmannny benim eşim de 15 pmyo 5 sene istanbuldaydık ben de çalışıyordum karın tokluğuna yaşıyorduk. şırnaka gelince ben çalışmadığım halde araba alıp çocuk yapmaya cesaret edebildik🥲
Fatmannny tazeanneeeee çok iyi ya bizde daha yeni araba aldık Doğu da ev parası biriktiririz demiştik nasip olursa ya Van ya Şırnak yazcak eşim
Mrvyldrm34 Derinsu34 bizde hakkariden döneli 2 sene oldu ama çok kötüydü ya 😏 hiçbir olanak yok sağlık sistemi berbat merkezde olmamıza rağmen. Van daha güzel bence düşünürseniz.
Derinsu34 Yldzelz Kızım doğduktan sonra işimi bıraktım. Bir süre daha kızımla zaman geçirmek istiyorum. 😊