DuyguSentrk Bende hipp kullanıyorum gayet güzel mama ama benimki çok kusuyo yediğini çıkarıyo o yüzden dogru dürüst kiloda alamıyor çokta haraketli ne yapcagımo bilmiyorm🙈
Kelebek02 DuyguSentrk reflüsü mü var ? Benımkı de kusuyo yedıkten sonra kaldrınca bıanda. Ama çok deıl fazlasını cıkartıyo gbı Acaba reflusu mu var dıye dusunuyorm bende
DuyguSentrk Kelebek02 doktorada söyledim çocuklar kusar normal dedi bi tahlil fln yapmadı bilmiyorum baska doktora göstercem kusan çocuk çok zormuş valla
Kubra966 Kelebek02 oğlum 4 aylık doğduğundan beri hipp combioctic kullanıyor biz çok memnunuz. Gaz sorunu hiç yaşamadık.
Mete_moms Kelebek02 ben aptamil ve sma denedim çok gaz ve kabızlık yaptı doktorumuz hipp combiotic önerdi iki aydır kullanıyoruz çok rahat atıyor gazını kilo alımıda gayet güzel 😄