Guldas Gaz sıkıntınız varsa kesinlikle aptamil conformil kullanın. Özel gaz ve kabılzık maması, bizde gaza tek çare bu mama oldu.
endlesslove Kelebek02 Ben çok beğendim bebeğim çok rahatladı bu mamaya geçince aptamil kullanıyorduk hem gazı vardı hem kabız yapmıştı. Şuan rahatız
Bernaebu Kelebek02 benimkide 2 gunde 1 yapiyor ama yaptiginda kabiz olarak yapmiyor civik yapiyor kabiz diyemeyiz demi mamadan süpheleniyorum yoksa da ondan soruyorum canim
Babygirl35 Kelebek02 bende hipp combiotic kullanıyorum en iyisi bize bu geldi.. şuan 2 numara kullanıyoruz bir ay sonra 3 numarasına gecicez memnunuz
guvesra gaz sorunumuza tek çözüm aptamilin conformil maması oldu hipp hiç işe yaramadı bizde aksine kabızlık yaptı
burcusenova bebelac gold güzel, fermente sütten yapılıyor, içeriği kefir gibi olduğu için çok sağlıklı bir mamaymış
Didem27 Kelebek02 valla canim ben dogdugundan beri Aptamil kullaniorum bebegime hic bir sikintida cikmadi demekki bebekden bebege fark edior canim bünyeden bünyeye