asli45asya teçeteyle satılan yüksek kalorili mamalar var, ama sizin beneğiniz 20 günde 500 gr almış, zaten 30 günde 600-1000 gr arası normal. Bence kilo alımı iyi gidiyor gibi, sadece zayıf doğduğu için siz az almış gibi düşünebilirsiniz. Gerçi zayıf doğan bebekler belki daha çok kilo alması için destekleniyor mu bilmiyorum. Doktorunuza danışın o ihtiyaç dıyarsa zaten reçeteli mama yazar size.