asli45asya canım genelde aptamil bebeğe kilo yapar derler. Ama sen her mamayı deneyerek bebeğine yarayıp yaramadığını anlayabilirsin. Hipp kuzenimin çocuğuna çok güzel kilo yapmıştı bizimkinde pek bi abartısı olmadı . Sma kullanıyorum şuan. Kilo alımı bi süreden sonra azalıyor zaten. 4 aylık bebeğim. Mamanın içeriğinin iyi oluşuna bakmalısın bebelac gold almıştım bi kez. Sma hipp ile karşılaştırdım. Bazı takviyeler hiç yok bazılarının oranı düşük. Sma optipro anne sütüne eş zengin protein taşıyor. Suan kullanıyorum memnunum . Bebeğim 3 kilo doğdu 4 aylık 6300 kilosu. İnternete bakınca belki Biraz geri gibi ama toplu duruyor canı zayıf buruşuk değil. Sizin bebeğiniz kaç kilo doğdu