Mys30 dolunaymomsss 2 ay da 2 cm Büyümüş ne güzel bizde 8. Ayda 41 çıktı suan 9 aylik olmasına 6 gün var bugün olctum 41.7 gösteriyor sizin ki güzel buyumus. Doğduğunda kac cmdi acaba
ikicanpareannesi Benim bebeğim de doğduğunda 40 cm ile doğdu şu an 7 buçuk aylık 50 cm , 4. Ay civarı usg yaptırdık şükür sorun çıkmadı . Başka bir doktora geçtim o da bi usg daha istedi ama yaptırmadım bilmiyorum sürekli usg gerek var mı ki.. :/
ikicanpareannesi Simgeliada usg de bir şey yok denmiş neden illa mr istedi acaba doktor .. yaptırdınız mı acaba
Nur1212 Deryannn merhaba benim bebeğimde 26 haftalık doğdu baş çevresi 22 cm di şuan kro 21 düz 18 aylık olmak üzere ve baş çevresi 43 cm bize hiç böyle şeyler demedi doktorlar doğumda ki baş çevresine göre normal diyorlar
Deryannn Nur1212 yani benim bebeğim yoğum bakimdaydi her hangi bir belirti yoktu ne olabilir ki ben onu alır almaz bu tanı konmuştu kafasında şekil bozukluğuna yoktu bazihastaneler hep en kötüyü yorup tüm ihtimalleri değerlendirir miş belki de ondan bende anlamadim🤷♀️
ikicanpareannesi Deryannn acaba para için olabilir mi diyorum bende usg mr hep para bunlar 🤦🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Nur1212 Deryannn benim bebeğimde yatıştan dolayı şekil bozukluğu vardı sag taraf dümdüzdü biz onu 4 ay kask takarak düzelttik Şuanda kontrolleri falan aksatmıyorum hiç bi sıkıntı yok çok şükür
Deryannn A2B4 ya bilemiyorum usg için temiz dediler bana ama ben bebegimi yoğun bakımdan aldığım gibi zaten bana düzeltilmiş 3.ayda emar cektireceksin dendi usg sonucu beklenmeden
A2B4 Deryannn anladım.usg dede çıkardı büyük ihtimalle ama anladığım kadarıyla premature bebeginiz.o yüzden mr istemiştir risk grubuna girdiği için
ikicanpareannesi A2B4 merhaba bizim de usg çekildi 4 ayken herhalde çıkardı değil mi şimdi doktor değiştirdim o da bi kez usg daha istedi çekmek istemiyorum sürekli ama özel hastane sonuçta para için de olabilir diye düşündüm
Deryannn ikicanpareannesi bilemiyorum ki yani beb doktor öyle söyleyince çok korktum bizi durduk yere öyle korkutma lari da ayrı birsey🤷♀️
ikicanpareannesi A2B4 şimdi bi kez daha gerek var mı bilemedim babasının benim dedesinin de başı büyük yani
Deryannn A2B4 wvet premature haklısınız risk grubuna girdiği içindir beyin sıvısı sinir 10 ken bir tarafta 11 bir tarafta 12 çıktı bu da premature olduğu için normal miş inşallah zamanla geçecek dedi doktor🤲😊
Deryannn A2B4 benim usg bebeği yoğun bakımdan çıkardıktan sonra çekildi kalça usg si bobrek dalak kalp beyin yani premature olduğu için tüm vücut detaylı şeklide çekildi çok şükür bisey demediler ama yine de emar istendi usg çekildiğinde heralde kucuk diye çünkü o zaman düzeltilmiş hali ile yeni doğan bebek 1 haftalik bebek gibiydi onlar benden düzeltilmiş haliyle 3 aylik olduğunda emar istediler