Simgeliada merhaba çok geçmiş olsun inşallah ciddi birsey yoktur benim bebeğim 29 haftalik doğdu kafası 25 cm doktoktorlar hidrosefali olabilir defi suan 7 aylik 40 cm usg de birsey çıkmadı düzeltilmiş 3 aylıktan emar istendi ama 1 yaşından küçük olduğu için kendi uykusunda çekildi beyninde biraz fazla su varmış ve boşluklar uc hastaneye gittik bu yüzden çocuk norolojisine emin olmak için ilk doktor biraz korkuttu beni hodrosefali değil ama boşluklar kazanmazsa ilerde sıkıntı olur defi bunu hareketlerine bakarak anlariz defi
Başka hastaneye gittim onlar da erken doğum olduğu için bu normal kendi kendine zamanla kapanır dedi ben böyle söylediler defim doktor da kafa ölçüsü normal cik büyük değil hareketleri güzel bunları söylemek için çok erken bir sıkıntı görünmüyor defi tek yapmamız gereken hareketlerini takip etmek ve 2 ayda bi muayne yaptırmak inşallah sizin de kötü birsey cikmaz