Yusufhamza71 yok fıtık başka bisy benim oğlumda inmemiş testis vardı yumurtaligu normalde kesenin icjde olmasi gerekiyor benim oglumda yukarıda kaşık kısmında kalıyordu ameliyatla onu keseye indirdiler sizin oglunuzun ki kasıkta ki Su keseye iniyor orda şişlik yapiyor takip edilmesi lazım bununda bebeklerde bu tarz şeyler çoğu aslında kendiliğinden geçiyor siz yine kontrollerini aksatmayin doktorunuz mutlaka size aciklamaini yqpicaktir