Minikarslann bizde de aynı durum var. Çocuk doktoru farkedip çocuk cerrahisine yönlendirdi. Çocuk cerrahindeki doktor da ultrason çekilmesini istedi. Ultrason sonucunda testisin kanalda olduğunu endişelenecek bir durum olmadığını söylendi. Takipte kalacağız, 2 ay sonra tekrar gelin dedi.
6 aya kadar beklenecek olmadı sünnetle operasyonu bir arada çıkartacaklar.
Doktor korkulacak bir şey yok ameliyat istemeseniz bile tek testisi aşağıdaysa çocuğu olur merak etmeyin dedi. Kanser v.s bir şeyden bahsetmedi.
3 ayrı doktor gördü üçü de bizi rahatlattı.
İsterseniz sizde bir çocuk cerrahisine görünün.