Nisannnn eger bu aldığınız pakette sıkıntı yaşıyorsanız belki üretim hatası olabilir. Birara cirtli bantlarda sıkıntı vardı. Bantlar koyuyordu hep. Ben bildirmiştim primaya. Ayni sorunu kuzenimden yaşamıştı çünkü. Yeni paket göndermişlerdi. Belki uretimsel sıkıntı vardır. Bi arayın ya da mail atın isterseniz.