Selam arkadaşlar bebeğim 11 kiloya yakın uzun zamandır 5 numara kullanıyorum. Gece sızdırıyor bazen. İlk başta çok şiştiği için zannettim dün gece sızdırdığında bez çok şişik değildi. Her zamanki gibi bağlıyorum. 6 numaraya geçmek için de erken sanki. Ya atladığım bir şey mi var acaba. Çok hareketlide uyumuyor 🤔