Muhendisella_ normal bence ama tabi doktor daha iyi bilir. yalnız söyle söyleyeyim bana doktor 1 ayı bitirmiş çocuk 120 ml içer dedi. yani cok veriyorsun vs diyenlere bakma ne zaman bırakırsa içmeyi o zaman bırak kendini mama konusunda kısıtlama mamadan korkmana gerek YOk dedi (sütüm YOk benim o yüzden ) bir de iştahlı demek ki bebişin