Eslemsura merhaba…E devletten hangi kısımdan bakacağız acaba eşim ve 2 kardeşi başvuru yapmıştı eşim baktı ama birşey yoktu tam olarak yazan şeyi bilmiyorum ama mesela komşumuz ve teyxemler de kuraya hak kazananlar diye bir liste mine varmış orda isimleri çıkmış biz mi yanlış yerden baktık acaba anlamadım..