Ben de sesimi cok yukseltiyorum arada, esimin de bagirdigi oluyor. Ben artik daha sabirliyim, cok kucukken esim sabahlari uyanmadigi icin ona sinirlenip bebegime bagirdigim olmustu birkac kez. Ama cocuklar bagirmayi 18. Aydan sonra anliyormus bildigim kadariyla. Biz su an kasitli birsey yaptiginda kiziyoruz(20 aylik olacak), sesler yukseliyor. Bir psikolog arkadasim hakliysan ve bagirdiysan sonra gidip ozur dileme ya da sarilma hemen dedi. Sanirim otorite kaybi oluyor ve kendini hakli goruyor. Ben sinirlar koyma taraftariyim, sonsuz ozgurluk ileride bizi daha cok zorlar ebeveyn olarak bence.