defnes32 sabrımın son noktasına kadar bekliyorum. Hatta ben kızımın yaptığı herhangi bir şeye değilde hayat telaşındaki şeylere yorulup istemeden kızdığım oluyor çok nadir belki 1hafta olmuştur en son kızalı. Önümüzdeki ay 3yaş olacak bu arada. Bağırmak değilde biraz sesimi yükseltiyorum istemsizce ve anında pişman olup sarılıyorum çünkü azıcık sesim yüksrlse annecim bana neden kızdın diyor 🥺bende hemen yok kızmadım biraz sesim yükseldi seni kırmak istemedim diyorum😢nasıl kızayım☺️Birde gerçekten söz dinleyen, beni üzmryen bir bebek tek derdi oyun oynamak yaşının gereği arada sendromu tutuyor ama kısa sürüyor ve ben onlara hiç sinirlenmiyorum. Hepimiz insanız hatalar yaparız ama bebeklerimize karşı çokca sabırlı olmalıyız diye düşünüyorum ben🙏