Smyrna35 sezeryan oldum doğumdan 20 gün sonra xs beden yamuna korse aldım ilk 1 hafta günde 4 saat falan kullandım 4 ay oldu suan sadece dısarı çıkarken dar seyler giyceksem takıyorum ama cok fazla bişey değişmiyo göbek falan sarkmıyo normaldede. Genelde cogunluk doğumdan sonra fiziğinin bozuldugundan şikayet eder bende tam tersi oldu fiziğimi daha fazla begenmeye başladım hamile kalmadan önceki kiloma 1 ay içinde döndüm çocuktan önce göbek vardı suan yok☺️ Korse bütün gün cocukla ugrasmaktan hep hareket halindeyim bide emziriyorum hangisi daha etkili bilemicem ama korseyi tavsiye ederim