Yaren17 oğlum 14 aylık oldu ne olursa olsun ölüm kalım olmadıkça gece benim yanımdan başka yerde uyumasını hiç istemem yani kaldı ki temizlik yapmak için hiç. Benim kayinvalidemde geceleri uyumaz uyusa da cok hafif az uyur genellikle, üst katimda oturuyor olmasına rağmen yine de oğlumu oraya bırakmam yani güvenmek ayrı birsey, ben güveniyorum bi yere giderken gündüz bırakırım ama gece ben evimde uyurken oğlum başka yerde uyuyamaz. Tabi kendi kararınız.