Yaren17 güven varsa bırak yoksa bırakma. Doğum yaptım 4 gün sonra bebek ağlıyordu kaynanam buna su vermek lazım dedi. Şahsen ben bunu duyduktan sonra asla bırakmam. Gözüm arkada kalır. Ben yokken ne içecek ne yapacak diye Allah korusun ellerine düşürmesin. Evi bok götürüyor umrumda değil çocuğum yanımda olsun yeter. O büyüyünce ev hep temiz kalacak zaten🥲Siz bilirsiniz aranızdaki iletişime bağlı tamamen.