Hangi şehirde yaşıyorsunuz sebebi nemli bolgelerde canlı alerjik virus oluyormuş ve o alerjik bebeklerden çoçuklarda geniz etinin odem olmasına neden oluyor dedi doktorumuz 1,5 yaşında oglum 3-4 KBB doktora gittik 1 tanesi ameliyat dedi 2 gerek yok bekle dedi birde yurt dışında bir akrabamız var endoskopi videosunu yolladım bakti bunların seviyesi oluyormuş 1-2-3( 1-2) ameliyatlık durum degil dedi çunku artı odem varmış odemi alınca rahatalayacagını soyledi . Ameliyat son çagre dedi once tedavi . Alerjikten dolayı buyuduyse ameliyata fayda yok geri buyurmuş . Eşimin arkadaşının kızı olmuş 4 ay once geri buyumuş ve doktor artık alerjik uzmanına yolendirmiş . Once neden buyudu onemli, benim ablamın oglundada varmış 2 seviye tesadüf fark etmişler ama rahatsız etmediği için hiç dokunmayın demiş . Çoçuk buyudukçe geniz eti kuçulurmuş . Tabi eger çoçuk sık sık hastalanmiyorsa , kulakta sıvı toplamiyorsa , bogaz enfeksiyon geçirmiyorsa iştahi iyisie kilosu yerindeyse . Şuan biz tedavi surecindeyiz en son gittigimizde max kuçulmuş dedi ve geri tekrar buyudu onun nedenide bize ilaçı bırakmıştırdi megerse o ilaç 1 ay kulanmalıydınız dedi