Merhaba arkadaşlar oğlum dokuz aylık ilk 3-4 ay normal bir uykusu vardı, 3 aylıkken ağzı açık duruyordu devamlı 6 aylıkken çok sık kulağıyla oynamaya başladı ama dişten değil dişi yeni çıkarmıştı. 7-8 ay arasında ek gıdayı çok güzel yiyordu blw yapıyorum yutma güçlüğü vs cekmiyordu son bir aydır özellikle gece uykusunda çok zorlanıyor. Uyurken ağzı devamlı açık, horlamasi ve hiriltisi var, kafasını geriye atıp uyuyor, ağlayarak devamlı uyanıyor kulağını kasıyor, 3-4 saniye nefesini tutuyor, uyku içinde devamlı yutkunma gereksiniminde bulunuyor, gün içinde öksürük ve hapşırma oluyor, yemek yerken artık yutma zorluğu yaşıyor devamlı boğazına kaçıp öksürüyor. Asla 1 saat aralıksız uykusu yok. Atak dedim diş dedim düzelir dedim ama gittikçe daha kötü oluyor. Bir hafta önce ateşi 40a kadar çıktı üç ayrı acil doktoruna gösterdim testler yapıldı virüs enfeksiyon falan yok kulak, boğaz, ciğer temiz. Anlayamıyorum bu çocuğun neyi var artık parçaları birleştirince şöyle bir düşününce geniz eti çok baskın olmaya başladı. Kbb’ye götüreceğim. Bu aylarda geniz eti sorunu yaşayan var mı