Elifnefesyunus 7 ay 11 günlük 8 buçuk kilogram 4 numara bez kullanıyorum ama son paketim 5 e geçeceğim molfix bu arada kalıplar değişebiliyor ya marka marka
Cansu48 Mayisadaninannesi benim bebeğim de 6200 sleepy natural 4 maxi kullaniyorum ama lastik izi yapiyor kizariyor sanki kucuk gibi geliyor. 3 no daha kucuk değil mi
mavikelebek_ Susutu sleppynün bedeni küçük gelmiyor mu yani 7 kg iken 3 numara sıkıyordu benim bebeğimi
NilDenizim HamzaKartalMoms 2760 kg dogdu 38+5 de. 3 ay 11 günlüğüz 6550 kg 3 numara kullanıyorum 3 ler bitsin 4 e geçcem.
Betulmeyra HamzaKartalMoms 1 yaş 9 ay 25 günlük kızım 12.300 gr kilosu 5 numara baby turco kullanıyoruz
B1elf HamzaKartalMoms 13 buçuk aylık 10 kilo 4 numara sleepy kullaniyordum sızdırdı gece baby turco aldım oda sızdırıyor galiba 5 e geçmenin zamanı o yüzden gündüzleri 4 gece 5 takıyorum
Mehmetseliminannesiiii HamzaKartalMoms merhabalar benim oğlum da 11 ,5 kilo 12 aylık gündüz 5 numara gece 6 numara kullanıyorum sleepy kullanıyorum ama yeni pure baby kullanmaya başladım denemek için gayet başarılı sevdim bundan sonra onu kullanicam inşallah
Fatmaana HamzaKartalMoms 6ay 17 günlük 10 kg ay başında şu an 4 numara kullanıyorum elimdeki bitsin 5 numaraya geçeceğim
Seross10 HamzaKartalMoms 12 ay 23 günlük 10 kilo 5 numara. 4ü çok kullanamadık bacaklarını sıktı bende 5e devam ettim epeydir 5 kullanıyoruz
Artemiss_ HamzaKartalMoms 1 ay 4 günlük 4200kg 2 numara kullanıyorum. 1 ay boyunca yenidoğan kullandık. Daha yeni 2ye geçtik 4 kg olunca
susuderler5 @HamzaKartalMoms benim bebişler 35+4 te 2500 doğdular, şuan 4 ay 21 günlükler 8 kg sleepy bio natural 4 kullanıyoruz 🙂
nevakus 10 aylık, 10 kg 6 no kullanıyoruz ama ben biraz erken geçmişim sanırım. Gece 6 gündüz 5 kullanma fikri mantıklı geldi bundan sonra bende öyle yapayım