Blgnaydmr ben geçen yıl Mart Nisan gibi eczaneden almıştım ama hiç kullanmadım dolapta bekliyor Babil’leriniz iyi olsun ☺️Tabiki gönderirim siz nasıl isterseniz öyle yaparım . İlacın aciliyeti var mı ? Eşim deprem bölgesinde görevli şuan evimde kalmıyorum . İsterseniz özelden mesaj atın bana oradan haberleşelim