Merhaba Kızlar.Bebeğim bugün tam 4 aylık oldu.Tam 5 aylık olduğunda da işe başlıycam.İlk 2 ay meme ve günde 60 ml mamayla gidiyorduk.Biberonla içiyordu zor alsada tutturmayı başarıyodum sallayarak falan.Buzluğa süt stoğu hazırladım.Hala da devam ediyorum ama bugün deneme yapmak için biberonla vermek istedim.Bir yudum dahi içmedi.Aç olduğu bir anda vermeme rağmen ne yaptımsa tutmadı.Meme vermedim.Yarım saat sonra tekrar denedim yine aynı.Başka birine denettim o da başaramadı.Ben olmadığım zaman nasıl beslenecek bilemiyorum.Aklım hep onda kalacak.Tutturmak için bir önerisi olan var mı?Yardımınıza ihtiyacım var.