hasinesoysal aynı yollardan bende geçtim çok zor ama çocuğumuz için yapmak zorundayız inşallah alerjisi yoktur alerji çok zorlu bir süreç 1,5 yaşında hala çekiyoruz atopik dermatiti de alirjiden kaynaklı alerjisi olan bebeklerin alerjik yürüyüş diye bişeyi varmış tek tek takip ediyor hastalıkları