hasinesoysal evet olmuş olabilir çikolatayı bebekler kolay sindiremez çikolata için küçük zaten bebeğiniz takip edin eğer kaşınması devam ederse döküntüler azalmazsa mutlaka gene bi doktora gidin biz bioderma kullanıyoruz şampuan mavi şişe olan nemlendirici de bioderma kullanıyorduk ama bu sefer la roche aldım onu henüz denemedim daha bioderma da gayet güzeldi ama ilk mustelanın şampanını kullandık atopik ciltler için olanı ama onu beğenmedim ben kakasında bi değişiklik var mı