Cnslrsln benim kızımda hastalandı geçen hafta ben koronaydim benden geçmiş maalesef, ateşi yükseldi bir anda 38 buçuğa, acile gittik bizede ilaç verdiler birde kıyafetlerini çıkarıp 5 dk da bir çeşmede ellerimi ıslatıp her yerine sürmemi söyledi doktor o şekilde 36 buçuğa düştü eve geldik 2 3 saat sonra yine yükseldi dönüşümlü olarak parol ve brus verdik bizde, 3 saat arayla verebilirsin demişti ama benim kızım 3 yaşında tabi bir de ateşli nöbet geçmişi var 14 aylıkken, evde de sürekli aynı şeyleri tekrarladık biz ilaçlar hiç fayda etmiyordu ertesi gün yine gittik antibiyotik verdiler, ilk gün boğazinda bir şey yoktu ama 2.gün kızarıklık olmuştu