Mrvbade ah ah ne çektik sarılıktan bizimki normal sarılık değildi abo kan uyuşmazlığından dolayı sarılıktı sürekli fototerapi aldık siz yapın diye demiyorum çevremdeki herkes bak sizinki normal sarılık değil başkası emzirsin düzelir bebeğin dedi 10.gün dinlemeye karar verdim mecburdum çünkü çok yükseliyordu sarılığımız arkadaşım emzirdi bebeğim gözünü açmaya çalışıyordu açamıyordu o derece o emzirdikten bir saat sonra gözünü açtı sabah kontrole gittik sarılığımız 18 den 10 a düşmüş fototerapiule bile öyle düşmezken 2 gün emzirdi ve biz tamamen kurtulduk ama çok kötüydü lohusa psikolojisi çevre baskısı vs yaşamış biri olarak söylüyorum sıkıntı etme hepsi geçiyor akışına bırak