Kesinlikle mama takviyesi alın bizim 3.cü günde 16 ya yükseldi bir anda, üç gün yatış yaptık 10 a zor düştü sarılığı çıkış yaptı doktorumuz ama her kontrole gittiğimde yükselip iniyordu ısrarla bana mam ver destekle dedi doktor ama cahillik işte herkes bir laf söyledi izin vermediler mama vermeme bende gizli gizli veriyordum şuan 2 ay 18 günlük olduk çok pişmanım keşke baştan verip kendimide çocuğumuda ağlatmasaydım bu kadar